Freshnezz

Freshnezz's picture

History

Member for
6 years 5 months
Submitted by Freshnezz on Tue, 2017 Oct 31 - 09:29

This is shit

Submitted by Freshnezz on Mon, 2016 Jul 04 - 14:28

This has the Dire Dire Docks vibe from Mario64.. Nice!

Submitted by Freshnezz on Wed, 2016 Apr 06 - 17:01

Awesome!

Submitted by Freshnezz on Sun, 2016 Mar 20 - 19:43

Love this so much... beautiful, this song really breathes the atmosphere of kokiri forest

Submitted by Freshnezz on Fri, 2015 Feb 20 - 10:33

Love that flute :)

Submitted by Freshnezz on Sat, 2015 Jan 31 - 22:42

Beautiful!

Submitted by Freshnezz on Mon, 2015 Jan 12 - 14:21

Love the guitars wow, and the buildup is awesome

Submitted by Freshnezz on Tue, 2014 Dec 23 - 10:30

I mean that I'm more productive with the slower songs over here... not the hard metal ones haha, not my kind of my music anyways ;)

Submitted by Freshnezz on Thu, 2014 Dec 18 - 11:17

It's just that I listen this radio station for it's nice instrumental adaptations of Zelda soundtracks and helps me relax or being productive. These metal tracks kill my vibe and wants me to cut off my ears and smack my head against the wall xP

Submitted by Freshnezz on Fri, 2014 Dec 12 - 10:58

I f*ckin hate it when these type of songs come up damn..

Submitted by Freshnezz on Tue, 2014 Dec 09 - 14:38

Haha Riders on the Storm.... awesome

Submitted by Freshnezz on Tue, 2014 Dec 02 - 11:38

Very creative, love this!

Submitted by Freshnezz on Tue, 2014 Sep 23 - 12:01

Love this, DDBY has great stuff wow..

Submitted by Freshnezz on Wed, 2014 Aug 06 - 12:50

Really nice... love the violins

Submitted by Freshnezz on Tue, 2014 Aug 05 - 13:10

This!!

Submitted by Freshnezz on Mon, 2014 Jul 14 - 11:01

LMAOO the Truth is out there..

Submitted by Freshnezz on Thu, 2014 Jul 03 - 14:11

I love this...

Submitted by Freshnezz on Thu, 2014 Jun 26 - 08:24

Beautiful

Submitted by Freshnezz on Wed, 2014 May 28 - 13:31

Cool instrumentals but like the other rap song the flow is really bad...

Submitted by Freshnezz on Tue, 2014 May 27 - 12:31

Sounds like a haunted house version of Zelda's lullaby.. awesome!

Submitted by Freshnezz on Thu, 2014 May 01 - 14:32

Awesome track indeed

Submitted by Freshnezz on Wed, 2014 Apr 30 - 08:29

Sounds really nice!

Submitted by Freshnezz on Mon, 2014 Apr 21 - 00:26

Love the drums and guitar.. awesome

Submitted by Freshnezz on Wed, 2014 Apr 16 - 11:19

..sounds awesome really captures the Zora vibe

Submitted by Freshnezz on Tue, 2014 Apr 08 - 10:31

..awesome!!!

Submitted by Freshnezz on Tue, 2014 Feb 25 - 13:38

Arrgghh this song makes my blood boil xD

Submitted by Freshnezz on Mon, 2014 Feb 24 - 13:59

Beautiful.. love the DDBY songs

Submitted by Freshnezz on Thu, 2014 Feb 20 - 10:47

I could listen to this 24/7... love it

Submitted by Freshnezz on Thu, 2014 Feb 20 - 09:52

lol the women choire voices kinda reminds me of the Bad Wolf theme.. it's just that part don't worry I still think of Molgera :P

Submitted by Freshnezz on Tue, 2014 Feb 18 - 11:32

Epic.....

Submitted by Freshnezz on Thu, 2014 Feb 06 - 13:56

Lol so I guess Legend of Cool (yeah I hate that one), weird Majora's Mask opera's and all those hardrock punk remixes of Zelda tunes have more right to belong here than this track??

Nothing wrong with rap but this is not very well done.. the music is alright though kinda like it :)

Submitted by Freshnezz on Thu, 2014 Jan 16 - 13:31

Still better than Legend of Cool :)

Submitted by Freshnezz on Thu, 2014 Jan 16 - 10:01

Awesome... some parts remind me of some Doctor Who themes :)

Submitted by Freshnezz on Wed, 2014 Jan 15 - 11:05

Love it...!

Submitted by Freshnezz on Wed, 2014 Jan 15 - 11:00

..but still better than Legend of Cool xD

Submitted by Freshnezz on Wed, 2014 Jan 15 - 09:41

..relaxing beat :)

Submitted by Freshnezz on Thu, 2014 Jan 02 - 22:02

All in one.. awesome

Submitted by Freshnezz on Thu, 2014 Jan 02 - 18:34

Cannot describe the epicness of this song... amazing...

Submitted by Freshnezz on Thu, 2014 Jan 02 - 11:16

The more I hate it xD

Submitted by Freshnezz on Fri, 2013 Dec 13 - 00:36

Very Good...

Submitted by Freshnezz on Thu, 2013 Dec 12 - 22:25

this is so bad xD

Submitted by Freshnezz on Mon, 2013 Dec 02 - 21:59

This George R Powell dude.. amazing

Submitted by Freshnezz on Mon, 2013 Dec 02 - 21:56

Awesome....

Submitted by Freshnezz on Mon, 2013 Dec 02 - 21:48

After all those years :)

Submitted by Freshnezz on Sat, 2013 Nov 23 - 23:34

But I love this.....

Submitted by Freshnezz on Fri, 2013 Nov 22 - 22:51

Really awesome remix, adventurous!!

Submitted by Freshnezz on Thu, 2013 Nov 14 - 10:59

Every time I hear this amazing track..

Submitted by Freshnezz on Fri, 2013 Apr 19 - 23:07

hahah what the hell is this :D

Submitted by Freshnezz on Fri, 2013 Apr 19 - 22:43

haha yeah with the hiphop beat.. not much remixes in that style

Submitted by Freshnezz on Mon, 2013 Apr 15 - 17:58

Such a weird track... still great though :)

Submitted by Freshnezz on Mon, 2013 Apr 15 - 13:37

Beautiful!

Submitted by Freshnezz on Mon, 2013 Apr 15 - 13:35

Really good indeed...!

Submitted by Freshnezz on Thu, 2013 Apr 11 - 12:41

Really good!

Submitted by Freshnezz on Fri, 2013 Apr 05 - 12:36

Beautiful...

Submitted by Freshnezz on Fri, 2013 Apr 05 - 09:37

Amazing :)

Submitted by Freshnezz on Fri, 2013 Apr 05 - 08:39

..ever!